Over Maenhout Cleanmood
Inmiddels veertig jaar geleden startte Philippe Maenhout samen met zijn vader de zaak op. Stelselmatig groeiden we verder uit, vandaag zijn er meer dan 10.000 matten in omloop bij zowel ondernemingen, schoolgroepen, als in de zorgsector.
Met een continue vernieuwd gamma van zowel anti-vuilmatten als sanitaire toestellen, gaat Maenhout resoluut door als trendsetter in de markt van hygiëne, op vlak van deurmatten en sanitaire toestellen.
“Meedenken met onze klanten en inspelen op wat ze nodig hebben, met meer comfort en ontzorging als rode draad, dat is wat onze aanpak typeert. Ons aanbod evolueerde van anti-vuilmatten, gepersonaliseerde logomatten en ergonomische matten tot sanitaire toestellen en dispensers met ontsmettende handgel tijdens de coronaperiode. In 2011 kwam daar professionele geurbeleving bij onder de naam Moonwood. Als kmo kunnen we erg snel schakelen, dat onderscheidt ons van de grote spelers.”
Werken en winkelen is des te leuker als ook de hygiëne en de geur voor een fijne beleving zorgen. Net daarvoor kloppen heel wat retailzaken, kmo’s en grotere ondernemingen graag aan bij Maenhout. Het familiebedrijf zette altijd al in op een sterke service voor antivuilmatten en sanitaire toestellen.
Graag delen we onze expertise met u opdat uw business zich verder kan ontplooien. Via onze hygiëne audit, wijzen we u op moderne, zuinige oplossingen binnen uw bedrijf.
De juiste vloermat, de juiste hygiëne toestellen op de juiste werkplaatsen.
Zo kunt u zich focussen op hetgeen u het liefste doet: verder ondernemen.
Maenhout is vandaag een KMO met 10 enthousiaste medewerkers, en willen het verschil maken bij U.
Gun ons die kans, en samen maken we uw business verder aangenaam.